KhatyAiman

lifestyle blogger

Ads

Post Top Ad

Tuesday, 16 January 2018

08:30:00

SUSU IBU BERCAMPUR DARAH

SUSU IBU BERCAMPUR DARAH


Assalamualaikum w.b.t

Hai semua.Pasti ada kenangan buat ibu bila menyusukan anak. Dan ada sesetengah ibu mungkin pernah lalui/ melihat susu yg di perah bercampur darah. Jika ibu yang aktif mengepam, situasi susu bercampur darah dapat dikenal pasti dengan lebih jelas.

Monday, 15 January 2018

11:18:00

Makan malam di Restoran Sri Landak

Makan malam di Restoran Sri Landak sempena menyambut hari kelahiran emak tersayang.

Assalamualaikum w.b.t

Hai semua. Tanggal 12/1/2017 genap usia emak 59 tahun. Alahmdulillah emak masih sihat dan kuat dalam melakukan tugasan harian. Sempena dengan hari kelahiran emak, kami bawa emak keluar makan di Restoran Sri Landak. Tempat tidak jauh dari rumah. Senang nak cari parking kereta. 

Friday, 12 January 2018

12:06:00

BaitulJannah.Com portal khas mencari jodoh

BaitulJannah.Com portal khas mencari jodoh  

Assalamualaikumw.b.t

Hai semua. Sekarang nak cari jodoh tak susah mana sangat dah. Tetapi kena ada usaha juga ye. Tapi, ye ke senang? Ok, pergi majlis kahwin kadang-kadang terdetik nak cari pasangan juga kan, tapi macam susah ja. Tak berapa nak jalan kalau ayat tak powerr (lelaki). Kalau dok usyarr dari jauh tapi malu nak pergi tegur takut orang kata  pun tak jadi juga ( wanita) Jadi, ada satu tempat yang rasanya paling sesuai,  mudah dan senang serta tak perlu takut dan malu untuk anda cuba mencari jodoh.
BaitulJannah.Com Sebuah laman web patuh syariah yang membuka peluang untuk anda bertemu calon pasangan sejati yang di cari. Jadilah salah seorang daripada 129,500 yang sudah berdaftar. Apa tunggu lagi.

BaitulJannah.Com portal pilihan untuk mencari jodoh BaitulJannah.Com portal khas mencari jodoh

10:10:00

Kreatifnya dan cantiknya trend Kek 2018

Kreatif dan cantiknya trend Kek 2018


Assalamualaikum w.b t

Hai semua. Pagi-pagi gambar kek dah lalu di timelime facebook. Dugaan betul bagi hantu kek hanya mampu tengok saja. Asyik dok skrol, ternampak beberapa jenis kek yang menjadi trend untuk tahun 2018. Depa yang kata, bukan saya..hihihi
Kreatifnya dan cantiknya trend Kek 2018

Kreatifnya dan cantiknya trend Kek 2018


Kreatifnya dan cantiknya trend Kek 2018


Kreatifnya dan cantiknya trend Kek 2018


Kreatifnya dan cantiknya trend Kek 2018


Kreatifnya dan cantiknya trend Kek 2018
credit pic : Nur Ain Ismail (fb)

Jadi anda boleh lah pilih mengikut umur anda. Nak makan pun sayang haihh. Walau apa jua bentuk dan saiz serta teksturnya, yang pastinya ianya tetap di gelar kek. 

Friday, 5 January 2018

11:52:00

Drama Lafazkan Kalimah Cintamu

ASTRO - Drama Lafazkan Kalimah Cintamu

Assalamualaikum w.b.t

Hai semua. Drama coffee prince hampir melabuhkan tirai. Ada yang sedih tak dah nak habis drama ni. Hihihihi..Selepas ini,di ganti kan pula dengan drama lafazkan kalimah cintamu di mana pelakon yang sangat khaty suka akan membawa kan watak heroin dalam drama lafazkan kalimah cinta iaitu Nelydia Senrose. Suka betul tengok Nelydia belakon, dengan muka cantik, lakonan superbb. 

Thursday, 4 January 2018

11:22:00

Blog Vs Vlog

Blog VS Vlog

Assalamualaikum w.b.t
Hai semua. Hari ini baru tahu apa itu blog vs vlog. Lambat betul khaty nak hadam. Ye la kan, walaupun zaman teknologi di hujung jari, bukan semua perkara tahu. 

Monday, 11 December 2017

11:28:00

8 cara mencuci botol yang betul agar anak tidak mudah sakit

Basuhlah Botol Susu Anak Dengan 8 Cara Ini, In Shaa Allah Anak Tak Cepat Sakit!

Assalamualaikum w.b.t

Hai semua. Mommies semua yang mana menggunakan botol susu untuk susukan anak, mesti menghadapi perasaan 'urmm..kena basuh botol pula'. Kadang sebab penat dan nak cepat, mommies suka biarkan botol anak tanpa dibasuh.Kalau anak memang banyak botol susu, lagilah lama mommies nya biarkan. Betul ke ni?

Inilah yang salah dan mommies kena tahu botol susu itulah segala tempat bakteria akan melekat kalau tidak dijaga dengan betul.Tetapi itu lah dilema seorang wanita yang menggunakan botol yang banyak untuk sukat siap-siap jumlah susu yang hendak di beri kepada bayi anda sewaktu di rumah pengasuh atau pun taska. Ini merujuk kepada mommies yang menyimpan susu perahan. 
kredit google