lifestyle blogger

Ads

Post Top Ad

Friday, 8 August 2014

cempedak goreng & moganna coffee.

Lama tak makan cempedak goreng.Semalam masa balik keja,anak tuan kebun text suh mai ambik buah cempedak kat umah dia..Yeahhh..akhirnya dapat jugak buah cempedak yang dah lama x makan nie...Bukan apa,buah kat tuan kebun nie semuanya elok2 belaka..pendek kata memang sedap la....

comei kan..bulat macam tuan yg snap gambaq....ahaks2

macam nie la rupanya bl dah di buka..

yang nie dah habis khaty ambik isi untuk di goreng...

siap di goreng..nampak macam tak cantik,tapi bl makan...perghhh...jempat mai makan skali na...
bancuh moganna coffee..memang superberb la...
Sekarang nie memang tengah musim buah cempedak,so..pada sesiapa yang rasa teringin nak makan, boleh la p beli buah, balik goreng..nak senang lagi p ja beli kat gerai jual kuih muih tu,mesti ada..lagi senang kan...

Selamat mencuba ye...bye..bye..bye..

No comments:

Post a Comment