lifestyle blogger

Ads

Post Top Ad

Thursday, 20 November 2014

mini garden..

Assalamualaikum w.b.t
Hye semua..minggu lepas masa khaty singgah umah officemate dekat kawasan kuartes kerajaan masjid negeri,tertarik khaty dengan laman depan ruman jiran dia..



Simple saja,kemas pulak tue..masa khaty duduk melaka dulu,rajin juga buat mini garden nie..tapi bila dah balik kampung ja,terus jadi kebun..tak dak dah mini garden..ngee..kata orang,biar di mana pun kita tinggal atau menetap,bercucuk tanam tiada batasan..sesungguhnya,hijau itu mendamaikan dan menyejukkan mata..

Luahkan apa saja,yang penting enjoy..

8 comments:

  1. hehe, kena rajin. kalau x huhu jadi hutan. mamamyja x minat bercucuk tanam.

    ReplyDelete
  2. Saya pun suka tengok pokok2 hijau. Damai dan tenang je...

    ReplyDelete
  3. tangan subur ni. elok menghijau je tanaman dia ;)

    ReplyDelete
  4. tangan saya panas, memang tak menjadi pokok tumbuh
    lagipun duk rumah tingkat atas ni susah nak bercucuk tanam (alasa, heheheh)

    ReplyDelete
  5. Asalam..belum cuba belum tahu..ngee

    ReplyDelete