Pesta Pulau Pinang 2014#1

 Assalamualaikum w.b.t..
Apa khabar semua,syukur alhamdulillah di pagi jumaat yang indah ini masih diberi nafas untuk bernyawa bagi meneruskan ibadah kepada Nya dan aktiviti harian..
Sapa suka mai atau pun dah maipesta pulau pinang tahun nie?ngee..poyo nya soalan..Bukan apa,pesta pulau pinang 2014 dah pon buka bermula 25/11/2014-31/12/2014..ada apa kat pesta tue..macam-macam ada...sebenaqnya dah lama khaty nak post entry pasal pesta,tapi khaty nie terbanyak komitmen pulak bulan disember nie..khaty sebenaqnya salah seorang petugas pesta di pulau pinang,khaty dok kat kaunter jual tiket..pastu,nanti khaty terlibat dengan nasyid,9/12/2014 nie dah peringkat akhir dekat USM..ngeee..boleh ka nasyid (sora cukup2 makan ja )

sebelum masuk beli dulu tiket kat kaunter ya..

yang nie aturan untuk selama pesta beroperasi
oppsss..tuan tanah tetiba muncul..nie yang jadi tredmark untuk 2014, bila ampa mai,mesti ampa nak ambik gambaq kat sini..ngeee

wookey..sampai kat sini dulu..jemputla mai pesta pulau pinang..
Luahkan apa saja,yang penting enjoy...


25 komen:

  1. tahniah kerana anda menjadi pemenang segmen blog review syukurnyasihat.com

    http://www.syukurnyasihat.com/2014/12/review-blog-3-khaty-aiman.html

    ReplyDelete
  2. lamanya cheq tak pi. dulu kecik2 dok sana rajin dok pi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mai la c.fafa,blh kita kenai2..ahaks

      Delete
  3. best nyer.. dulu asal balik kampung jer sure pegi.. uuuwwaaa rindu nak p lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mai la mamamyja,tapi dah masuk minggu ke tiga nie orang pon makin ramai..

      Delete
  4. Seronoknya,...saya kali terakhir pergi pesta pulau pinang masa darjah 5. Dah berpuluh tahun dah! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lama dah tue farra,sekarang dah banyak perubahan..

      Delete
  5. bestnye...tak pernah lagi jalan2 penang...

    ReplyDelete
  6. wah...meriah la penang bulan ni...^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah..pesta nie acara tahunan di pulau pinang setiap cuti sekolah akhir tahun..insyaAllah..

      Delete
  7. follow blog cik anggur like facebook cik anggur
    follow twitter cik anggur di
    http://belogcikanggur.blogspot.com terima kasih

    ReplyDelete
  8. Assalamu'alaikum, Khaty.
    Datang lagi mengintai Khaty. Nak address please :)

    Pemenang Jom Cuba Nasib #4

    ReplyDelete
  9. Dulu rajin jugak pergi pesta penang ni.
    Masa tu dekat jer, duk aloq setaq

    ReplyDelete
    Replies
    1. mai la,sekarang nie dah banyak perubahan..

      Delete
  10. datang dari segmen post terbaik khaty.

    ReplyDelete