lifestyle blogger

Ads

Post Top Ad

Wednesday, 10 December 2014

Pesta pulau pinang#2:-kucing oh kucing

Assalamualaikum..hyi semua..
Pesta pulau pinang dah masuk minggu yang ke-3,pengunjung semakin ramai..minggu yang ditunggu-tunggu oleh penggemar kucing..ngee..khaty pun tak sempat nak tengok semua kucing-kucing yang ada,bab bertugas kan..

























tak tau nak cakap apa,tapi semuanya chumilll sangat...semuanya ada 160 ekor..



hehehe..nak selit jugak kucing yang kat umah,walaupun tak gebu gebas macam kucing2 kat atas..

Luahkan apa saja,yang penting enjoy


3 comments:

  1. Gebu-gebu dan comel semuanya.
    Besar lagi dari baby saya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asalam..haah mama,khaty nak pegang pon takut..

      Delete
  2. akak orang penang ka? tudia banyak betul kucing :)

    ReplyDelete