Projek berjaya

Assalamualaikum w.b.t

Baju kurung moden,blause,jubah dan baju melayu siap..

baju kurung moden baju melayu jubah blause
Alhamdulillah,sejak memasuki kelas jahitan pada bulan mac yang lalu,maka terhasil la baju yang telah dijahit sendiri oleh khaty..seronok sangat sebab cikgu yang mengajar menjahit sangat mesra dan tidak lokek langsung memberi ilmu..

Nampak macam biasa,tapi kepuasan menjahit baju sendiri tidak dapat digambarkan...apa yang paling menggembirakan khaty adalah apabila khaty dapat menyiapkan baju  melayu buat  kali pertamanya buat anak  khaty...

Menjahit itu seronok dan senang jika seseorang itu  memang mempunyai minat yang mendalam..nantikan next projek from  KA tailor(agagagaga,teringin tue ) bakal muncul diskrin anda.....bajet tak cekang nak ambil model,jadi posing sendiri la

Luahkan apa saja,yang penting enjoy...

16 komen:

  1. besnye kak khaty..klu dekat boleh tempah.. :)

    ReplyDelete
  2. tahniah.... berjaya juga yer siapkan baju sendiri :D

    ReplyDelete
  3. bestnyer dapt belajar menjahit dan sangt teruja bila berjaya buat baju sendiri :-). Tahniah

    ReplyDelete
  4. tahniah khaty, seronok belajar menjahit dan dapat menghasilkan pakaian keluarga sendiri, jimat dan mungkin boleh menambah hasil pendapatan keluarga nanti.. :)

    ReplyDelete
  5. Congrats, Khaty! Tumpang gembira dan seronok sama. Bestlah lepas ni leh jahit baju sendiri dan famili. Mcm2 fesyen boleh buat :)

    ReplyDelete
  6. bestnyer sis pandai menjahit..

    ReplyDelete
  7. wahhh daebak! kak khaty buatkan satu untuk kc hehe

    ReplyDelete
  8. seronok nyer... alhamdulillah.
    aida minat tp takde masa :)
    kalau la nanti anak2 da besar rasanya memang nak belajar.

    ReplyDelete
  9. seronoknya kak kathy..nak belajar menjahit jugak nih..

    ReplyDelete
  10. bestnyer boleh jahit baju sendiri

    ReplyDelete
  11. Wah..bagus khaty hasilnya...kalau ada minat menjahit mmg boleh buat biz...all the best khaty...

    ReplyDelete
  12. wah, dah boleh jahit sendiri tu. cayalah!

    ReplyDelete
  13. semoga berjaya nanti boleh tempah ngan Khaty ja

    ReplyDelete
  14. waaa khaty pandainya menjahit.. saya baru beginner heheheh

    ReplyDelete