lifestyle blogger

Ads

Post Top Ad

Thursday, 2 July 2015

#Cabaran 20Hari PuasaRaya 2015

Assalamualaikum w.b.t

#Cabaran 20Hari | Pengalama Manis Di Bulan Puasa

Apabila ada pahit,manisya tentu menjelma..berapa banyakkah perkara atau pengalaman manis yang berlaku kepada anda.Mesti tidak terkira kan sebab manis selalu..hehehe

Di bulan puasa,banyak perkara boleh di anggap manis.Dapat berbuka puasa bersama orang tersayang pun manis.Bersama orang tua pun manis juga.Kalau yang dah kawin,dapat berbuka puasa bersama anak-anak lagi lah banyak manis kan( iye kerrr)

Biar apa pun jua perkara manis yang terjadi,ianya akan jadi pengalaman hidup yang amat bermakna.

Ada suatu ketika masa khaty masih kecil,ada perkara yang sangat tragis dan lawak terjadi.Sedang emak menghidang makanan,kami yang berebut untuk mengambil tempat duduk.Secara tidak sengaja kahty yang terduduk atas periuk gulai,mujur gulai dah sempat cedok letak dekat mangkuk lain,kalau tidak memang makan gulai khaty la..sampai hari ini kalau tengok anak-anak kecik berlari kat tempat hidangan makanan untuk buka puasa,mesti tersenyum sorang-sorang..

Gendang gendut tali kecapi
Kenyang perut senang hati

Baca di sini Cabaran hari ke 5

#exchangefeedgroup
#kelabbloggerbenashaari 
#bukansekadarblogger
#bukansembangkosong 

Luahkan apa saja,yang penting enjoy

2 comments:

  1. uii nasib baik tak jadi lauk Khaty haha :) len kali duk elok2 tau haha :)

    ReplyDelete
  2. betul tu nasib baik khaty tak jadi lauk :-)

    ReplyDelete