#Cabaran 20Hari PuasaRaya 2015

Assalamualaikum w.b.t

#Cabaran 20Hari | Nostalgia Kad Raya

Setiap kali apabila menjelma hari raya,pastinya ramai yang akan memperolehi kad raya,cuma berbeza pengirim dan jenis kad yang di perolehi.Pastinya akan menimbulkan suatu perasaan yang tidak dapat digambarkan apabila mendapat kad raya.

Kenapa perlu ada kad raya???Kalau tidak ada kad raya,maka bukan hari raya la..heheheh..Kad raya juga menjadi salah satu talian yang dapat mengeratkan lagi tali silaturrahim sesama kita.Walau di mana sahaja kita berada,pastinya jika ada mengingati kita atau ada lebih kad raya,pastinya jika rezeki kita,dapatlah kad raya itu kepada kita..(ayat macam pening dah nie).    

Nostalgianya kad raya ini adalah apabila kita duduk bersendirian,atau sedang mengemas sesuatu tempat dan terjumpa,pastinya ada garisan senyuman yang terindah terukir di bibir masing-masing.Hendak pula kalau kad raya itu datang nya dari orang yang tersayang,lagi berbungala perasaan ketika membacanya.

Pernah atau tidak anda mendapat kad raya dari orang yang anda benci.Iya lah,mana dia tahu anda sedang membecinya.(sapa pernah dapat angkat tangan..hahahaha)

Biar zaman berubah mengikut arus kemodenan yang pesat membangun,kad raya tetap menjadi pilihan kerana ianya mempunyai sentimentel yang tersendiri.

Baca di sini Cabaran hari ke-16 
 
#exchangefeedgroup
#kelabbloggerbenashaari 
#bukansekadarblogger
#bukansembangkosong 

Luahkan apa saja,yang penting enjoy
 

 

4 komen:

  1. Hikhik saya pernah dapat kad raya daripada orang yang saya tak suka. Tersentuh. Terus tukar persepsi terhadap dia :)

    ReplyDelete
  2. best kan bila dapat duit raya. hihihi :)

    ReplyDelete
  3. Kenangan sungguh.. kalau dapat satu pun dah rasa nak lompat bintang sekarang.. hehehe..

    ReplyDelete
  4. hehehe among bloggers kita ada tukar2 kad raya jugak kan..
    mari hidupkan balik amalan tu..

    ReplyDelete