lifestyle blogger

Ads

Post Top Ad

Thursday, 23 July 2015

Rawat dan rehat

Assalamualaikum w.b.t

Raya| Rawat dan rehat


Sebulan kita berpuasa,sebulan kita berhari raya.Betul kan..Habis sesi raya,maka yang tinggal sekarang adalah masa untuk kita merawat sistem imunisasi badan kita supaya kembali normal.

Pada ketika ini,khaty sedang mengalami suatu keadaan yang tidak selesa di sebabkan kejutan budaya makanan yang terlampau di musim raya.Memang kalau dah tengok makanan,lupa daratan.hehehe..Sekarang dah berasa kurang sihat badan baru la kelam kabut cari ubat.

Maka ambil la masa untuk merawat dan merehatkan diri kita supaya diri kita berasa segar dan tenang.Tak perlu la pergi spa,cukuplah sekadar dapatkan rehat dan tidur yang cukup serta minum air putih yang banyak.

Luahkan apa saja,yang penting enjoy.


3 comments:

  1. Selamat rehat dan rawat diri, Khaty :)

    ReplyDelete
  2. hehehe happy resting =D
    tido kalo cukup n kena gayanya mmg kita
    akan kembali segar..

    ReplyDelete
  3. Bila raya ada macam-macam makanan. Lepas raya lah masa yang sesuai untuk rehatkan kembali perut. Terkujat dengan makanan yang banyak tu, hehe =)

    ReplyDelete