Khasiat buah jering

Assalamualaikum w.b.t

Buah jering dapat menyembuhkan penyakit kanser

Sebenaqnya khaty memang tidak pernah langsung makan buah jering sebab orang cakap bila makan,masa kita buang air kecil nanti ianya akan mengeluarkan suatu bau yang begitu dasyat. Buah nya bukan lah pahit sangat, setengah orang kata rasanya lemak. Tetapi bagi yang menyukai nya,teruskan ambil sebagai penambah rasa dalam makanan dan pastinya apa yang ingin khaty kongsikan kepada anda mesti anda suka akannya..khaty juga baru tahu akan maklumat ini.


Tak lama lagi jering naik harga,Skrg RM30/kg
Ubat Kanser yang 10.000X Lebih Kuat dari KemoTerapi

ANDA SUKA MAKAN JERING?
• Ternyata JERING merupakan buah ajaib untuk membunuh sel KANSER & 10.000X lebih kuat dari KemoTerapi.
• Seperti diketahui, pohon jering dikenal varietas jering.
• Kita bisa menfaatkan buah Jering dgn cara memakannya langsung sebagai ulam, di buat jus, minuman sorbets, kuih, emping jering dll.
• Hal ini menghasilkan banyak kebaikan, tapi yang paling menarik adalah kesan yang dihasilkan pada kanser dan kanser
• Buah ini adalah ubat yang terbukti melawan SEMUA JENIS KANSER.
• Jering dianggap juga sebagai spektrum anti dadah terhadap infeksi bakteria dan kuman terbukti dari baunya yg sangat kuat. Efektif terhadap parasit internal dan cacing, dpt mengatur tekanan darah yang terlalu tinggi & berguna sebagai anti stress, memerangi stres dan gugup.
• Sumber informasi menarik ini berasal dari salah satu produksi ubat terbesar dî dunia yg mengatakan bahwa setelah lebih dari 20 ujian laboratorium yang dilakukan sejak tahun 1970, terungkap bahawa :
Jering bisa MENGHANCURKAN SEL² GANAS dî 12 jenis kanser, termasuk usus, payudara, prostat, paru² dan pankreas.
• Kekuatan buah ini menunjukkan 10.000 kali lebih baik dari produk adriamycin, obat kemoterapi, biasanya digunakan dî dunia, memperlambat pertumbuhan sel kanser.
• Dan bahkan yg lebih memeranjatkan : jenis terapi dengan ekstrak Jering hanya menghancurkan sel² kanser ganas & tdk mempengaruhi sel² sehat.

Institute of Health Sciences , 819 Sweden Riset Biosains. L.L.C. Cause Street.

Jika anda mempunyai pelbagai maklumat yang berguna,boleh la berkongsi bersama khaty kerana khaty sedang membaca mengenai Kanser Payudara yang telah menyerang makcik 6 bulan yang lalu dan sebahagian kiri payudaranya jugak telah di buang kerana kanser sudah menghampiri tahap 4. Kepada anda sekalian,jagalah diri untuk menjalani kehidupan yang ada di berikan.WALLAHUALM..

5 komen:

  1. elly x reti makan jering..
    suami elly..suka sgt2... ihihiihhi

    ceria2 ke blog elly ;)
    KEPERLUAN PROTEIN DALAM TUBUH

    ReplyDelete
  2. pestime mkn jering bru2 ni tu pun sbb pestime bt sambal jering. kalau tak, idokle nak makan.

    done follow ur blog #498. jemput singgah dan follow blog sy ye

    http://akuhanyagadiskampung.blogspot.my/

    ReplyDelete
  3. ulam-ulaman seperti jering dan petai memang baik diamalkan...makanan segera saja yang memebawa banyak kesan sampingan. terima kasih berkongsi maklumat

    ReplyDelete
  4. saya serve internet dan cuba cari alamat dan website Institute of Health Sciences , 819 Sweden Riset Biosains. L.L.C. Cause Street tapi x jumpa. ada juga yg membuat investigation tentang isu jering ini dan katanya tidak benar.
    Walau apapun, x salah kalau mencuba sbb ianya tidak memudharatkan.

    ReplyDelete