Segmen irrayyan | Hari Malaysia 2015 - KhatyAiman KhatyAiman: Segmen irrayyan | Hari Malaysia 2015
Textual description of firstImageUrl

Segmen irrayyan | Hari Malaysia 2015

khatyaiman | 9/15/2015 09:05:00 am | 12 Komen
Assalamualaikum w.b.t

Segmen irrayyan | Hari Malaysia 2015 



Hai semua..Syarat-syarat segmen mommy bagi mudah jer. Kena ikut semua tau. 

1. Folow blog irrayyan.com . Yang dah follow, terima kasih.
2. Letakkan banner segmen irrayyan di atas pada permulaan entri.

3. Tajuk Segmen irrayyan | Hari Malaysia 2015 dan linkkan ke entri ini.

4. Letakkan satu gambar anda sempena Hari Malaysia. Gambar boleh secara selfie/wefie atau gambar biasa. 
Macam ini kira ok tak mommy irra..kesian anak2 yang kena ikut arahan maknya ambil gambar di tengah panas...tapi kami happy.. Kami bangga jadi anak malaysia..Selamat hari malaysia ...

5. Berikan caption ringkas berkaitan gambar tersebut. 

Tu jer. Mudah sangat kan. 

Tarikh tutup penyertaan adalah 16/9/2015 , jam 6 petang. Lebih dari jam 6, mommy dah tak kira
 

12 comments:

  1. terima kasih khaty. terima aksih abang dan adik. patuh arahan mak. terima kasih join segmen irrayyan. muah ciked

    ReplyDelete
  2. mendengar arahan betul anak-anak khaty.. Kecik2 dah jiwa patriotik. Sayang Malaysia kita.

    ReplyDelete
  3. semoga berjaya.. nak jugak lah join. hehehhe

    ReplyDelete
  4. sporting nya semua teman mak snap gambar... hehehehe.. :)

    ReplyDelete
  5. selamat hari malaysia kak khaty.. somel semuanye..

    ReplyDelete
  6. mahai tuuu.sebab ada bendera Kedah sekali, jeles chek :)
    selamat hari Malaysia .

    ReplyDelete
  7. meriahnya... Good Luck Khaty

    ReplyDelete
  8. salam pekenalan

    semoga berjaya

    ReplyDelete
  9. hahaha..awat si kecik tak nampak muka penuh?

    ReplyDelete
  10. cantinya dia dalam gambar..aalalalalaaa

    ReplyDelete

KhatyAiman © . Designed by MaisarahSidi.com