lifestyle blogger

Ads

Post Top Ad

Tuesday, 28 June 2016

Projek Memikat Suami Dengan Baju Tidur Seksi

Projek Memikat Suami Dengan Baju Tidur Seksi 

Drama sangat tajuk. Projek memikat suami dengan baju tidur seksi. Bukan kena jaga perutnya kah?? Dah masuk alam rumahtangga, macam-macam kena fikir, hendak jaga anak,suami dan paling penting diri sendiri. Dah ada idea kah untuk memikat para suami anda dengan baju tidur seksi?? malu nak cari.. Tidak mengapa, khaty boleh bagi tips macam mana nak cari baju tidur seksi tanpa segan. 

Projek Memikat Suami Dengan Baju Tidur Seksi plus saiz Baju tidur pengantin baju tidur seksi murah malam pertama

Cari baju tidur seksi di online instagram

Bagi anda yang rasa-rasa nak tambah koleksi baju tidur seksi, ataupun yang saja nak beli buat suprisee kan, anda boleh la pergi usha instagram ni..







Koleksi baju tidur seksi nya memang aummm la. Bohong la kalau anda tak mahu kan. Sebab tu nama ig di pun unik, nak beli tapi segan. Siapa pun mesti segan kalau hendak membeli baju tidur seksi secara terbuka. Maklumlah, baju tidur sekdi, bukan boleh cuba di merata tempat sangat. 




Jadinya, kalau anda dah masuk ig tersebut, anda boleh la memilih jenis baju tidur seksi yang anda mahu. barbie doll, nurse dan macam-macam lagi baju tidur seksi yang ada.



Projek Memikat Suami Dengan Baju Tidur Seksi plus saiz Baju tidur pengantin baju tidur seksi murah malam pertama

Projek Memikat Suami Dengan Baju Tidur Seksi plus saiz Baju tidur pengantin baju tidur seksi murah malam pertama


Mengimbau kenangan bulan madu @ honeymoon apabila memiliki baju tidur seksi

Bukan semua pasangan yang berfikiran terbuka untuk memiliki baju tidur seksi ini. Pelbagai alasan yang ada untuk memakainya. Tetapi bagi khaty, setiap malam yang berlalu bersama pasangan kita adalah malam bulan madu ataupun honeymoon. Walaupun bukan perlu pergi bercuti jauh-jauh, dalam rumah kita juga sudah memadai. Kalau kita tidak menjaga kehendak pasangan, jangan salahkan orang lain apabila suami mula melebarkan kuasanya.( minta di jauhkan )

Khaty bagi lagi kedai instagram yang menjual baju tidur seksi untuk paparan anda. Tengok dan pilih lah sendiri sehingga puas hati.



Projek Memikat Suami Dengan Baju Tidur Seksi plus saiz Baju tidur pengantin baju tidur seksi murah malam pertama

Kelaianan dan keunikan baju tidur seksi

  1. Ianya merupakan baju untuk di pakai waktu tidur sahaja, jangan pakai siang hari ya.
  2. Meterial nya yang sangat lembut dan selesa akan membuatkan anda berasa gembira sahaja apabila sudah pakai
  3. Harga yang di tawarkan jauh lebih murah berbanding butik-butik baju tidur seksi
  4. Mempunyai pelbagai jenis design yang bersesuaian denga kehendak anda
Projek Memikat Suami Dengan Baju Tidur Seksi plus saiz Baju tidur pengantin baju tidur seksi murah malam pertama

Saiz baju tidur seksi ini juga boleh di dapati dari saiz S sehingga 6xl. Jadi kepada anda yang berbadan besar seperti khaty, tiada masalah dalam untuk memilih baju tidur seksi ini. 

Projek Memikat Suami Dengan Baju Tidur Seksi plus saiz Baju tidur pengantin baju tidur seksi murah malam pertama

Projek Memikat Suami Dengan Baju Tidur Seksi plus saiz Baju tidur pengantin baju tidur seksi murah malam pertama

Mereka juga ada menyediakan baju tidur yang sopan untuk mereka yang ingin membeli.  Baju tidur yang ringkas seperti ini memang mudah untuk di beli di mana-mana sekalipun. Baju tidur yang ringkas dan biasa ini memang banyak la kelebihannya, boleh pakai di luar kamar, sebab ianya tidak menjolok mata pandangan orang sekeliling.

Jadi jika anda berminat untuk memiliki baju tidur seksi  untuk memikat suami anda serta menghiasi malam anda supaya sampai ke bulan, boleh lah melayari laman instagram dan no untuk di hubungi :-

https://www.instagram.com/intimateshoppe



Petanyaan boleh hubungi Sale team : 018 24 888 50
Facebook : www.facebook.com/intimateshoppe

4 comments:

  1. Aummms..hehehe tapi baju tidur seksi mmg sgt penting utk yg dh berumah tangga. Pikat suami tu amat penting hehe

    ReplyDelete
  2. Baju tidur atau gaun ni ada 2 keseksian di mata suami, satu bila gaun design terbuka banyak memang seksi dan satu lagi terbuka sikit.. sebenarnya lagi bertambah seksi.. so , tengok suami nanti nak yg mana satu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terbuka sikit tu lg mengancam kot sbb kena 'keje' lebih sikit 😉

      Delete
  3. ayoyoyo hehehe.. tatau nak komen gapo =P

    ReplyDelete