lifestyle blogger

Ads

Post Top Ad

Thursday, 21 July 2016

Minyak Herba Penawar Asma Dan Lelah

Minyak Herba Asma Mujarab Penawar Penyakit Lelah, Asma , Penat Dan Batuk

Assalamualaikum w.b.t

Penyakit asma, lelah dan penat sebenarnya nampak seperti sama sebab ianya merupakan suatu keadaan di mana kita sukar untuk bernafas secara normal. Seolah-olah ada suatu bebanan menghimpit bahagian dada kita. Bermula dari batuk sehinggalah sukar bernafas, sehingga terpaksa untuk dapat kan rawatan di klinik atau hospital berdekatan. Bukan mudah untuk mengubati penyakit asma, lelah dan penat ini. Pelbagai cara yang boleh kita lakukan, samada moden ataupun tradisional. Kedua-duanya kalau di buat secara elok, insyaAllah, pasti akan menemui penawarnya.
 https://www.facebook.com/PenawarSemputLelahDanAsma/



Minyak Herba Asma Mujarab

 https://www.facebook.com/PenawarSemputLelahDanAsma/


  https://www.facebook.com/PenawarSemputLelahDanAsma/


Minyak herba asma mujarab ini juga merupakan salah satu produk yang telah berada di pasaran untuk di gunakan bagi merawat penyakit asma, lelah, penat dan batuk. Jangan risau kerana minyak herba asma mujarab ini di proses oleh seorang pakcik yang memangh mengamalkan perubatan secara tradisional asli. Ianya selamat di gunakan untuk di bahagian luar tubuh badan kita. 

Minyak herba asma mujarab ini masa buka tu, ada bau herba tau, sedap ja bau. Dah cuba sapu di belakang badan anak no 2 sebab ada batuk dengan selsema, mujur tak panas minyak ni, berangin tu menyebabkan anak khaty selesa bila guna minyak herba asma mujarab ini. Nampak kurang sikit batuk tu sebab bunyi macam nak hampir-hampir nak penat. Kalau bekas kena gigit nyamuk atau semut pun boleh guna. 

Produk Tiruan dan asli Minyak Herba Asma Mujarab???

Memang perkara biasa dalam kita menjual sesuatu produk, persaingan sangat banyak. Hendak pula kalau timbul pasal produk tiruan sama seperti produk yang asli. Tidak kurang hebatnya minyak herba asma mujarab ini. Namun setiap masalah yang berlaku, pasti ada penyelesaiannya. 


 https://www.facebook.com/PenawarSemputLelahDanAsma/

Minyak herba asma mujarab ini adalah original dari HQ dan 100% di proses secara 'HOME MADE' oleh seorang pakcik di mana ianya :
  • bukan di proses di kilang
  • herba asli daripada ramuan rahsia turun temurun
  • bukan di proses di bawah syarikat SDN BHD
  • pastikan anda membeli dari tangan pakcik ini sendiri  

Cara penggunaan minyak herba asma mujarab di atas badan kita

Apabila menggunakan minyak herba asma mujarab ini, pastinya anda kena tahu di mana anda perlu sapu minyak tersebut. Khaty kongsi sedikit cara yang khaty belajar dari bidan kampung untuk menyapu minyak herba asma mujarab atau pun minyak lain-lain ke atas badan kita. 

  1. Ambil minyak herba asma mujarab ini tuang ke dalam piring
  2. Ambil sedikit dan sapukan di bahagian belakang leher dahulu.
  3. Urutkan secara perlahan-lahan menaik dan menurun
  4. Selepas itu sapukan lagi minyak di bahagian tulang belikat kita. Ambil dari tengkuk turun sehingga bawah ketiak kita.
  5. Sapu menurun seperti berbentuk 'V' terbalik secara pelahan-lahan 
  6. Kemudian sapu menurun dari atas tengkuk secara lurus mengenai tulang belakang kita sehingga ke bawah
  7. Sambil urut baca lah selawat di belakang empunya badan itu.
  8. Kemudian sapukan minyak di bahagian betis dan urut secara perlahan-lahan
  9. Di ikuti dengan tapak kaki
Setelah khaty buat sapuan minyak herba asma mujarab ini ke badan anak khaty, alhamdulillah bertambah selesa waktu dia nak tidur, iya lah kan, batuk dan rasa susah nak bernafas tu dah makin kurang. Jangan buat sekali sahaja ya, cuba buat berulang kali. Hendak baik dan sihat kena sabar, jangan putus asa. Sama juga dengan Minyak Herba Asma Mujarab ini, kena buat banyak kali dan amalkan baru nampak perubahannya.

Testimoni Minyak Herba Asma Mujarab

Minyak Herba Asma Mujarab Penawar Penyakit Lelah, Asma , Penat Dan Batuk

Minyak Herba Asma Mujarab Penawar Penyakit Lelah, Asma , Penat Dan Batuk


Minyak Herba Asma Mujarab Penawar Penyakit Lelah, Asma , Penat Dan Batuk


Minyak Herba Asma Mujarab Penawar Penyakit Lelah, Asma , Penat Dan Batuk


Sebarang pertanyaa dan info yang lebih banyak, boleh di dapati di :-

Harga Minyak Herba Asma Mujarab hanya RM39.00 sahaja

Hubungin: Puan Nurul : 017 623 9935 (Produk Owner)
                En. Hafis : 013 480 6787 (Bahagian Pemasaran)

3 comments:

  1. SA buka je penutup pas tu bau terus suka dengan bau herba minyak ni..kebetulan SA tengah batuk..so boleh l sapu kat dada...

    ReplyDelete
  2. Pastikan ORI baru beli ya...
    Berminat boleh msg/wasap 012-2887468
    http://www.herbaasmaori.com

    ReplyDelete