lifestyle blogger

Ads

Post Top Ad

Wednesday, 28 September 2016

Safi Shayla Pek Fleksi

Inovasi Terkini Safi Shayla Pek Fleksi Yang Fleksibel.

Hai semua. Korang mesti ada favourite syampo kan. Meh sini khaty nak bagitau pasal satu syampo ni yang memang sesuai untuk wanita yang berhijab. Bukan syampo lain tak elok, tetapi syampo ini memang sangat sesuai lah. Safi shayla. Bukan jenama yang baru, tetapi dengan inovasi terkini, Safi shayla di datangkan dengan pek yang fleksibel. Semua orang mampu milik.

Inovasi Terkini Safi Shayla Pek Fleksi Yang Fleksibel.

Safi Shayla Syampu Wanita Yang Bertudung.

Sesungguhnya sesiapun akan mencari keperluan yang serasi dan selesa untuk di pakai pada diri sendiri. Termasuk lah syampu yang memang khas untuk menjaga mahkota wanita yang paling berharga iaitu rambut. Kalau rambut botak, siapa pun tak mahu kan. 

Tambahan pula bagi wanita yang berhijab, lagi lah memerlukan double triple extra mengenai penjagaan rambut. Dengan hijab yang menutup kepala seharian, mungkin akan mnyebabkan kulit kepala tidak sihat jika tidak di ambil kisah. Dalam islam juga menekankan untuk kita menjaga kebersihan, jadi menjaga kebersihan kepala dan rambut juga penting.


Inovasi Terkini Safi Shayla Pek Fleksi Yang Fleksibel.



Jadi sangat sesuaila kalau kita memilih Safi Shayla ini. Memahami keperluan wanita moden, Safi Shayla rangkaian jenama syampu khas wanita berhijab yang di perkaya Habbatus Sauda memperkenalkan satu solusi penuh inovasi Safi Shayla Pek Fleksi.

Harga Pek Safi Shayla yang Sangat Berpatutan

Harga pek Safi Shayla juga sangat jimat. Pek inovasi bersaiz 480g ini memudahkan lagi pengguna untuk bawa ke mana sahaja dan ia juga mesra alam dengan penggunaa plastik 65% lebih kurang. Kiranya, semua format asal warna dan reka bentuk di kekalkan, cuma tukar kepada pek fleksi bagi memudahkan pengguna.

Inovasi Pek Fleksi merupakan inovasi pertama dalam industri syampu. Ia juga melengkapkan kehidupan wanita moden yang berhijab yang sentiasa mencari produk yang berkualiti pada harga mampu milik. Dengan satu syampu pada satu harga, pengguna boleh menggunakannya pada 3 keadaan yang berbeza.

Inovasi Terkini Safi Shayla Pek Fleksi Yang Fleksibel.

Khaty telah memilih Safi Shayla kuning yang mana ianya untuk kawalan rambut gugur. Memang sangat sesuai sebab lepas dah kawin, ada hero kecil 2 orang, memang menjadi-jadi pula rambut gugur. Dalam banyak-banyak pecubaan, ternyata Safi Shayla memberi suasana yang berbeza kepada rambut dan kulit kepala khaty. Jadi anda juga boleh dapatkannya di pasaraya yang berhampiran

Harga Safi Shayla Pek Fleksi
RM14.65

Facebook

Instagram

Youtube

5 comments:

  1. salam..
    yaya singgh melawat..
    wahh da ade pack fleksi mcmni..
    tp agk tgi la hrga..yaya ni guna kbnykan brg keperluan ni bwh rm10..hikhik =p

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

      Delete
  2. comel2 je syampu dia. lagi best ada pek refill ni. tapi hari tu pakai rambut tak sesuai dengan syampu. jadi gugur, sedih nya, teringin nak pakai ni

    ReplyDelete
  3. Wahhh cantik tudung sugar scarf warna biru... selamat bersyampu

    ReplyDelete
  4. Sampoo ni best..wangi..yang x bertudung pun bleh pakai..hehehehe

    ReplyDelete