lifestyle blogger

Ads

Post Top Ad

Friday, 12 January 2018

BaitulJannah.Com portal khas mencari jodoh

BaitulJannah.Com portal khas mencari jodoh  

Assalamualaikumw.b.t

Hai semua. Sekarang nak cari jodoh tak susah mana sangat dah. Tetapi kena ada usaha juga ye. Tapi, ye ke senang? Ok, pergi majlis kahwin kadang-kadang terdetik nak cari pasangan juga kan, tapi macam susah ja. Tak berapa nak jalan kalau ayat tak powerr (lelaki). Kalau dok usyarr dari jauh tapi malu nak pergi tegur takut orang kata  pun tak jadi juga ( wanita) Jadi, ada satu tempat yang rasanya paling sesuai,  mudah dan senang serta tak perlu takut dan malu untuk anda cuba mencari jodoh.
BaitulJannah.Com Sebuah laman web patuh syariah yang membuka peluang untuk anda bertemu calon pasangan sejati yang di cari. Jadilah salah seorang daripada 129,500 yang sudah berdaftar. Apa tunggu lagi.

BaitulJannah.Com portal pilihan untuk mencari jodoh BaitulJannah.Com portal khas mencari jodoh

kenapa perlu berdaftar dengan BitulJannah.Com?

Di BaitulJannah.Com, segalanya telah di sediakan dengan lengkap untuk memberi keselesaan pada anda apabila anda sudah berdaftar dengan BaitulJannah.com. Jangan risau jangan takut, 4 Sebab ini akan membuatkan anda lebih yakin kenapa anda perlu berdaftar dengan BaitulJannah.Com.

1. Patuh Syariah
Kami menapis setiap calon yang mendaftar. Malahan setiap sesi taaruf dipantau bagi tujuan menjaga adab ikhtilat.

2. Privasi anda terjamin
Nama, nombor telefon dan emel anda adalah dirahsiakan dan tidak dipaparkan di profil anda.

3. Bebas spam
Kami mengawasi sebarang bentuk spam. Anda boleh melaporkan sekiranya terdapat sebarang salah laku oleh para calon yang mendaftar.

4. Anti-SEO
identiti anda berkaitan Baituljannah tidak akan dapat dicari oleh enjin carian seperti Google, Yahoo dan lain-lain kerana dilengkapi dengan sistem anti-SEO.

Jom Bina Keluarga Muslim Di BaitulJannah.Com

BaitulJannah.Com portal pilihan untuk mencari jodoh BaitulJannah.Com portal khas mencari jodoh
Ok, selepas sudah berdaftar dengan pihak BaitulJannah .Com, kedebuk kedebak dah isi semua maklumat yang di perlukan,anda akan di bawa pula untuk  melalui proses yang di panggil jom bina keluarga. Mesti berbunga kan dengar ayat bina keluarga, rasa lebih yakin betul? Ok jom tengok prosesnya, 

1.Daftar & Isi borang
Kami menapis setiap borang bagi menjaga kualiti informasi yang diberikan oleh setiap calon.

2.Mesej & Taaruf
Setiap sesi taaruf dipantau bagi tujuan menjaga adab ikhtilat.

3.Perbincangan Keluarga
Setelah bertaaruf, calon pasangan boleh berbincang dengan keluarga bagi melangkah ke arah yang lebih serius seperti merisik dan pertunangan.Buat ketika ini, pihak Baituljannah tidak memainkan peranan dalam proses ini.

4.Bina Keluarga
Sekiranya anda mendapati beliau ialah calon pasangan sejati yang dicari, seharusnya dipercepatkan proses akad nikah dan walimatulurus.Buat ketika ini, pihak Baituljannah tidak memainkan peranan dalam proses ini.

Rasanya keyakinan untuk mencari jodoh makin kuatkan kan? Semua proses nampak sangat teratur dan ianya juga sangat baik sebab masih memelihara adab dan budaya serta seiring dengan tuntutan agama bagi mengelakkan dari terjadi nya perkara-perkara yang tidak baik. 

Mudahkan. Korbankan sedikit waktu untuk berdaftar di BaitulJannah.com,Insyaallah kalau jodoh tidak ke mana. Ye, semua orang tahu jodoh itu rahsia Allah s.w.t. tetapi kita sebagai umat Nya juga di seru untuk berusaha mencari jodoh. Apa pun yang kita buat semasa hidup, semua kena usaha, selepas itu kita berdoa lah pada Allah s.w.t untuk di permudahkan segala urusan kita. Amin.

2 comments:

  1. alhamdulillah, moga setiap pihak mendapat manfaat, kan :)

    ReplyDelete
  2. Semua pun rasa happy. blogger dapat duit, yang cari jodoh pun lagi la gembira :)

    ReplyDelete