lifestyle blogger

Ads

Post Top Ad

Monday, 12 March 2018

Vachoc 10plus Ellvita | Revolusi Baru Minuman Berasaskan Susu Kambing Berperisa Vanilla + Coklat

Vachoc 10plus Ellvita | Revolusi Baru Minuman Berasaskan Susu Kambing Berperisa Vanilla + Coklat

Hai semua. Siapa suka minum minuman yang berasaskan susu kambing?? Mesti ramai yang macam tak mahu kan. Sebab apa?? Paling takut bau kambing tu kan. Haah, rasanya lepas ni anda semua boleh cuba satu jenis minuman ni yang di panggil Vachoc 10plus, Minuman Berasaskan Susu Kambing Berperisa Vanilla + Coklat. Bunyi macam sedap kan. Tetapi bila khaty dan cuba ternyata sangat sedap sebab memang tak bau kambing tu, rasa coklat yang akan membantu anda untuk minum dengan lebih gembira.
Vachoc 10plus Ellvita | Revolusi Baru Minuman Berasaskan Susu Kambing Berperisa Vanilla + Coklat
Kenapa khaty kata vachoc 10plus ni sedap? Sebab campuran vanilla dan coklat tu sendiri membuatkan aroma dia sungguh memikat hidung. Bila dah minum tekak rasa jatuh cinta terus untuk habiskan minuman sebab memang tak bau pun kambing. Anda bayangkan pagi yang indah, bunyi ayam berkokok, sambil menikmati suasana pagi yang indah anda sedang menghirup vachoc 10plus. Slurppppp..terasa nikmat nya pagi anda. memang rekeman sangat kat anda semua.

Vachoc 10plus Ellvita | Revolusi Baru Minuman Berasaskan Susu Kambing Berperisa Vanilla + Coklat

Vachoc 10plus Ellvita | Revolusi Baru Minuman Berasaskan Susu Kambing Berperisa Vanilla + Coklat

Khaty juga memang suka ambil minuman yang berasaskan susu kambing untuk meningkatkan lagi penghasilan susu badan sebab sekarang khaty sedang menysusu anak khaty yang berumur 11 bulan. Jadi nak istiqomah untuk menysusu kan baby sampai umur 2 tahun , kena lah cari bahan mentah yang boleh membantu dalam menghasilkan kuantiti dan kualiti susu yang baik untuk keperluan baby khaty.
Vachoc 10plus Ellvita | Revolusi Baru Minuman Berasaskan Susu Kambing Berperisa Vanilla + Coklat

Vachoc 10plus Ellvita | Revolusi Baru Minuman Berasaskan Susu Kambing Berperisa Vanilla + Coklat

10 Makanan Tambahan Terbaik dalam Vachoc 10plus


Vachoc 10plus Ellvita | Revolusi Baru Minuman Berasaskan Susu Kambing Berperisa Vanilla + Coklat

Ok, selalunya bila anda nak beli sesuatu makanan atau minuman, mesti anda lihat bahan-bahan yang ada kan. Contoh macam vachoc 10plus ni sendiri pun, ada 10 jenis bahan makana tambahan atau isi kandungan yang mana merupakan makanan sunnah,di adun bersama untuk menjadi minuman yang terbaik dan mudah bagi anda untuk mendapatkan segala khasiat yang ada di dalam bahan-bahn tersebut. Sangat best kan. Cuba tengok bahan makanan yang ada di dalam vachoc 10plus susu kambing by Ellvita,Ginko Biloba, Buah Delima, Buah zaiton, Kurma, Buah Tin, Kismis, Badam, Saffron, Habbatus Sauda dan Manna. Selain daripada itu, ianya 100% organik dan tanpa pewarna tiruan.

Kebaikan selepas minum Vachoc 10plus by Ellvita

Vachoc 10plus Ellvita | Revolusi Baru Minuman Berasaskan Susu Kambing Berperisa Vanilla + Coklat
Selepas mengambil beberapa sachet vachoc 10plus by Ellvita ni, memang anada akan rasa kelainan dalam badan anda. Rasa lebih sihat dan bertenaga. Sebenarnya, memang banyak kebaikan yang terdapat selepas mengambil  Vachoc 10plus, contonya seperti menambahkan tenaga dan stamina tubuh badan, membantu penyerapan kolestrol & sistem pernafasan, meningkatkan daya ingatan , kepekaan dan kecerdasan minda dan membantu masalah kulit & membuatkan kulit lebih cantik , cerah serta sihat.
Vachoc 10plus Ellvita | Revolusi Baru Minuman Berasaskan Susu Kambing Berperisa Vanilla + Coklat
Selain minuman, Vachoc 10plus by Ellvita juga boleh di pelbagai kan resepi. kira terpulang lah pada anda untuk variasi kan ikut citarasa anda.
Vachoc 10plus Ellvita | Revolusi Baru Minuman Berasaskan Susu Kambing Berperisa Vanilla + Coklat
Melihat keadaan kejadian kek yang sangat menggoda mata dan jiwa, ianya mampu membuatkan anda lupa seketika ianya berasaskan susu kambing.
Vachoc 10plus Ellvita | Revolusi Baru Minuman Berasaskan Susu Kambing Berperisa Vanilla + Coklat

Yang ini lagi menggoda tekak, siapa tak suka minuman shake kan. Jadi anda boleh juga buat Vachoc milk shake untuk mengilankan rasa dahaga anda.

Sebenarnya produk dai Ellvita bukan sahaja Vachoc 10plus sahaja, ada juga perisa lain seperti Orgalac AsliOrgalac Vanilla dan Premium Berry. Terdapat 20 sachet x 25g dengan berat bersih 500g dalam setiap kotak. Pengambilan pula sebanyak 2 kali untuk 1 cawan pada waktu pagi dan 1 cawan lagi pada waktu malam. Tetapi kalau tak sempat sekali sehari pun dah ok. Kita minum minuman yang baik, insyaAllah badan kita juga akan berkeadaan baik dan sihat.

Untuk maklumat lanjut mengenai produk dari Ellvita yang mana berasaskan susu kambing, anda boleh la terus ke detail sosial media seperti berikut:-

Website: www.ellvita.com
Hotline: 019-2020 911

5 comments:

  1. Wah senang dah sekarang nak minum susu kambing, fav miza dan anak-anak

    ReplyDelete
  2. Wow menarik, teringin nak cuba Vachoc ni...

    ReplyDelete
  3. memang nampak sedap
    rasa nak cuba pula Vachoc nih

    ReplyDelete
  4. Memang nampak sedap...
    Lagi fungsi dia untuk ibu2 yang inginkan zuriat seperti Leya ni.. Jadinya.. LeYa nak cuba cari dan minumnya..

    ReplyDelete
  5. Tengok khaty minum sedap je.nanti nak try vachoc plak

    ReplyDelete