lifestyle blogger

Ads

Post Top Ad

Tuesday, 24 April 2018

Sudu Garpu Ole Ole Comel Dari Korea

Sudu Garpu Ole Ole Comel Dari Korea

Hai semua. Suprise. Suprise. Khaty memang suka dengan hadiah. Pasti semua orang pun suka. Lebih lebih lagi kalau hadiah dari luar negara. lagi suka. Macam baru-baru ini ada kawan pejabat yang baru balik dari korea, jadi dia beli kan ole-ole untuk kami. Sungguh tidak ku sangka, sudu & garpu idaman khaty sudah berada di dalam tangan khaty. 
Cantikkan set sudu garpu ini. Terlebih seronok pula. Mana tidak nya, setiap kali tengok rancangan korea, memang waktu makan khaty paling suka tengok sudu dan garpu mereka. Kecil comel sahaja. Makan pun nampak sedap.

Apa pun terima kasih sahabat sebab sudi hadiahkan sudu dan garpu yang comel ini. Dah guna pun sudu dan garpu ini, agak kekok sebab batang garpu dengan sudu agak kurus, macam susah nak melekap di jari, tetapi yang bagus makanan yang di ambil tidak boleh terlalu banyak sebab nanti tidak muat dalam sudu. Bagus juga kan sebab makan sikit-sikit baru kenyang lama. Baru boleh kurus. Eh pulak. Gurau saja ya. 

3 comments:

  1. wahhh cantik lah sudu garpu dari Korea ni! unik dan kuruihh hehee

    ReplyDelete
  2. comelnya!..siap ada logo korea lagi..memang sesuai untuk dijadikan ole2 ^_^ tak dapat kat Malaysia ni

    ReplyDelete
  3. cantik.. siap ada ukir2.. hehe


    jemput join segmen ejulz :)
    http://ejulz.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete