lifestyle blogger

Ads

Post Top Ad

Thursday, 5 July 2018

SYAMPU RAMBUT KANAK-KANAK CARRIE JUNIOR ODOUR BUSTER

SYAMPU RAMBUT KANAK-KANAK CARRIE JUNIOR ODOUR BUSTER ~ ALAMI RAMBUT HARUM DAN SEGAR SEPANJANG HARI!

Pernahkah anda mengalami bau yang kuat dari kulit kepala dan rambut yang berpeluh selepas anak anda bermain di luar atau pulang dari sekolah? Baunya menjadi lebih teruk apabila kulit kepala anak anda berminyak dan berpeluh. Satu-satunya cara untuk menghilangkan bau yang tidak menyenangkan ini adalah dengan memastikan anak anda mencuci rambutnya selepas waktu sekolah, atau bermain di luar. Mengekalkan kebersihan rambut akan dapat mengurangkan risiko jangkitan kulit kepala selain memastikan mereka berbau segar.
SYAMPU RAMBUT KANAK-KANAK CARRIE JUNIOR ODOUR BUSTER ~ ALAMI RAMBUT HARUM DAN SEGAR SEPANJANG HARI!


Penting bagi ibu bapa untuk mengetahui bahawa syampu dewasa tidak digalakkan untuk kanak-kanak. Penggunaan syampu dewasa pada kanak-kanak akan menyebabkan masalah kulit kepala dan rambut terutama bagi kanak-kanak berumur antara 6-12 tahun. Disebabkan kulit kepala dan rambut kanak-kanak yang halus amat sensitif, maka cara yang terbaik adalah menggunakan syampu yang dirumus khas agar rambut dan kulit kepala yang sihat dapat dikekalkan.
SYAMPU RAMBUT KANAK-KANAK CARRIE JUNIOR ODOUR BUSTER ~ ALAMI RAMBUT HARUM DAN SEGAR SEPANJANG HARI!

Memahami keperluan kanak-kanak terhadap produk yang lembut dan selesa pada kulit, CARRIE JUNIOR memperkenalkan CARRIE JUNIOR KIDS SHAMPOO ODOUR BUSTER, syampu yang selamat digunakan setiap hari dan memberikan haruman pada rambut sepanjang hari. Ia merupakan syampu baharu yang dirumus khas bagi menghilangkan bau yang tidak menyenangkan secara berkesan, tanpa mendatangkan kesan buruk pada rambut dan kulit kepala. Dengan aroma buah-buahan yang berkekalan selama 24 jam, si manja pasti kekal segar dan berbau wangi walaupun setelah seharian bermain dan berseronok di luar kediaman. Diperkaya dengan minyak zaitun, produk ini dapat menyuburkan dan melembutkan rambut agar mudah diurus dan disikat.
SYAMPU RAMBUT KANAK-KANAK CARRIE JUNIOR ODOUR BUSTER ~ ALAMI RAMBUT HARUM DAN SEGAR SEPANJANG HARI!

CARRIE JUNIOR KIDS SHAMPOO ODOUR BUSTER hadir dalam aroma Perky Peach Fruity Burst yang menyenangkan serta mempunyai pH seimbang, lembut dan tidak menghakis untuk kegunaan seharian. CARRIE JUNIOR KIDS SHAMPOO ODOUR BUSTER boleh didapati dalam dua saiz, iaitu pek 280g yang dijual pada harga RM10.10* di Semenanjung Malaysia dan RM 10.60* di Sabah & Sarawak. Manakala CARRIE JUNIOR KIDS SHAMPOO ODOUR BUSTER bersaiz 700g dijual pada harga RM20.70* di Semenanjung Malaysia dan RM 21.70* di Sabah & Sarawak. Produk CARRIE JUNIOR boleh didapati di kedai runcit, pasaraya, pasaraya besar dan farmasi utama seluruh negara.

Kini, ibu bapa boleh memeluk anak-anak selepas bermain walaupun berpeluh namun masih kekal segar dan berbau aroma buah buahan sepanjang hari!

*Harga tertakluk kepada perubahan berdasarkan cukai yang akan diumumkan oleh Kerajaan

Tentang CARRIE JUNIOR
CARRIE JUNIOR merupakan rangkaian premium penjagaan diri si manja yang membantu merapatkan hubungan ibu bapa dengan si manja melalui waktu mandian yang menyeronokkan. Rekaan pembungkusan yang menarik dan berwarna warni membantu kanak-kanak mencetus imaginasi di dalam bilik mandi.
Rangkaian CARRIE JUNIOR diformulasikan dengan Fruito–E, kombinasi ekstrak buah semulajadi yang diperkaya dengan nutrient dan vitamin bagi membantu menyuburkan, melembapkan dan melindungi rambut dan kulit lembut si manja. Rangkaian CARRIE JUNIOR memberikan anda pelbagai pilihan wangian buah-buahan bagi memastikan si manja sentiasa berbau segar dan bersih sepanjang hari. Carrie Junior yang bertindak membersih dengan lembut dan efektif ini sangat sesuai untuk kegunaan harian.

Diiktiraf HALAL, rangkaian Carrie Junior termasuklah Baby Bath, Baby Shampoo, Hair & Body Wash, Baby Powder, Baby Lotion and Baby Oil. Ia juga hadir bersama bau buah-buahan yang digemari kanak-kanak.

7 comments:

  1. syafi bagus pakai ni.. rambut dia selalu berbau.. kuat peluh budak tu

    ReplyDelete
  2. Wangi kan bau syampu ni khaty. Lepas mandi ana mesti cium kepala syafi sebab suka bau dia.

    ReplyDelete
  3. Dah selamat di wakafkan kat rumah..suka anak- anak buah...yang shampoo badan ari tu pun tak habis lagi

    ReplyDelete
  4. dulu masa kecik pernah pakai jenama ni.. :)

    Aerill Hassan

    ReplyDelete
  5. suka cium bau carrie junior niii. dah besar2 mcm ni pun mcm nak guna tu jugak xD

    ReplyDelete
  6. suka bau dia...sampai skrg carrie junior jd pilihan

    ReplyDelete
  7. anak saya pun pakai...suke bau best sgt..

    ReplyDelete